- Szczegóły
- Kategoria: Artykuł stały
- Odsłony: 2409
JAKUB SOWA 2A- przewodniczący
ZASTĘPCY:
Rafał Tomasiak 2d
Julia Ferenc 3b
Brajan Gontarz 3e
Bartosz Brzóska 3a
Regulamin (Wkrótce)
Plan pracy (Wkrótce)
- Szczegóły
- Kategoria: Artykuł stały
- Odsłony: 2660
Zasady korzystania z obiadów
w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. S. Staszica w Hrubieszowie
2024/2025
1. Obiady wydawane są w formie kateringowej.
2. Z uwagi na sposób zamawiania posiłków, odpłatność za obiady za dany miesiąc należy uiścić na 5 dni roboczych przed końcem miesiąca poprzedzającego miesiąc spożywania posiłków (np. za miesiąc październik 2024 r. opłaty należy wnosić od 24 do 30 września 2024 r.):
• gotówką w księgowości szkoły (od godz. 7.40 do godz. 12.00)
• przelewem na konto
BS Izbica, numer 88 9610 0002 2009 0062 5405 0003
tytułem: Obiady miesiąc.rok, nazwisko i imię ucznia, klasa
np. Obiady 09.2024, Kowalska Janina, 2g
Uwaga : W przypadku zapłaty za obiady na konto, uczeń zostanie zapisany
dopiero w chwili wpłynięcia środków na konto szkoły.
3. Posiłki są wydawane na długiej przerwie (tj. w godz. 11.30-11.50) w sali
nr 8 przez pracowników szkoły na podstawie listy do wydania obiadu.
4. W szczególnych przypadkach, gdy uczeń nie może odebrać posiłku na długiej przerwie, obiad można odebrać do godziny 13.00 w szatni.
Po tej godzinie nieodebrane posiłki będą utylizowane.
5. Odliczenia opłat za niewykorzystane obiady mogą nastąpić jedynie w przypadku nieobecności wynoszącej co najmniej 3 dni zgłoszonej przeddzień do księgowości szkoły (tel. 84 6963660 w.31) lub w przypadku udziału ucznia w wycieczce szkolnej.
6. Odliczenie opłat zmniejsza opłatę za obiady za kolejny miesiąc lub w przypadku gdy uczeń rezygnuje z obiadów w kolejnym miesiącu, kwota zostaje wypłacona w gotówce.
7. Zwrot ewentualnej nadpłaty za obiady następuje również na koniec roku kalendarzowego oraz na ostatni dzień zajęć dydaktycznych w danym roku szkolnym.
Harmonogram opłat za obiady w 2024 r.
Za miesiąc Termin wpłaty Liczba obiadów Kwota
Wrzesień 03-06 września 16 176,00 zł
Październik 23-30 września 22 242,00 zł
Listopad 25-31 października 19 209,00 zł
Grudzień 25-29 listopada 15 165,00 zł
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Artykuł stały
- Odsłony: 34579
Administrator wyznaczył na Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Palus
kontakt do IOD Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Na Zastępcę Inspektora Ochrony Danych Administrator wyznaczył Panią Agnieszkę Błaziak
kontakt do Zastępcy IOD Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Artykuł stały
- Odsłony: 38156
Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków
Świadczenie usługi cateringowej polegającej na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej jednodaniowych posiłków (drugie danie) w formie gorącego dania dla uczniów i pracowników szkoły
Zapytanie ofertowe 08.12.2023 r
Wykonanie remontu elewacji ścian od strony wschodniej i północnej wraz z ociepleniem oraz wykonanie izolacji fundamentów od strony wschodniej budynku szkoły zlokalizowanego przy ul. 3 Maja 1 w Hrubieszowie
Zapytanie ofertowe 10.06.2021r
Informacja o wyborze najlepszej oferty 25.06.2021r.pdf
Wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i elektrycznej dla pomieszczeń budynku szkoły zlokalizowanej przy ul. 3 Maja 1 w Hrubieszowie
Projekt_wentylacji_ZS_nr_2_w_Hrubieszowie.zip
Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_Formularz_ofertowy.doc
Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_Oświadczenie Wykonawcy.doc
Załącznik nr 3 do SIWZ- IPU.doc
Załącznik__nr_5_grupa_kapitałowa.doc
projekt wentylacji mechanicznej - przedmiar.pdf
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Artykuł stały
- Odsłony: 34516