Ułatwienia dostępu

        

 

Zasady korzystania z obiadów
w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. S. Staszica w Hrubieszowie
2024/2025

1. Obiady wydawane są w formie kateringowej.

2. Z uwagi na sposób zamawiania posiłków, odpłatność za obiady za dany miesiąc należy uiścić na 5 dni roboczych przed końcem miesiąca poprzedzającego miesiąc spożywania posiłków (np. za miesiąc październik 2024 r. opłaty należy wnosić od 24 do 30 września 2024 r.):
• gotówką w księgowości szkoły (od godz. 7.40 do godz. 12.00)
• przelewem na konto
BS Izbica, numer 88 9610 0002 2009 0062 5405 0003
tytułem: Obiady miesiąc.rok, nazwisko i imię ucznia, klasa
np. Obiady 09.2024, Kowalska Janina, 2g
Uwaga : W przypadku zapłaty za obiady na konto, uczeń zostanie zapisany
dopiero w chwili wpłynięcia środków na konto szkoły.

3. Posiłki są wydawane na długiej przerwie (tj. w godz. 11.30-11.50) w sali
nr 8 przez pracowników szkoły na podstawie listy do wydania obiadu.

4. W szczególnych przypadkach, gdy uczeń nie może odebrać posiłku na długiej przerwie, obiad można odebrać do godziny 13.00 w szatni.
Po tej godzinie nieodebrane posiłki będą utylizowane.

5. Odliczenia opłat za niewykorzystane obiady mogą nastąpić jedynie w przypadku nieobecności wynoszącej co najmniej 3 dni zgłoszonej przeddzień do księgowości szkoły (tel. 84 6963660 w.31) lub w przypadku udziału ucznia w wycieczce szkolnej.

6. Odliczenie opłat zmniejsza opłatę za obiady za kolejny miesiąc lub w przypadku gdy uczeń rezygnuje z obiadów w kolejnym miesiącu, kwota zostaje wypłacona w gotówce.

7. Zwrot ewentualnej nadpłaty za obiady następuje również na koniec roku kalendarzowego oraz na ostatni dzień zajęć dydaktycznych w danym roku szkolnym.


 Zapytanie ofertowe na komputery 19 sztuk


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe

Modyfikacja treści zapytania ofertowego

Wyjaśnienia do zapytania ofertowego

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty



 Zapytanie ofertowe na serwer


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty



 Zapytanie ofertowe na oprogramowanie


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków od 01.09.2025 r.


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 24.01.2025 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 13.12.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków od 01.01.2025 r.


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków od 01.09.2024 r.


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 10.05.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 19.04.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 08.03.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 08.03.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe


Świadczenie usługi cateringowej polegającej na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej jednodaniowych posiłków (drugie danie) w formie gorącego dania dla uczniów i pracowników szkoły


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe 08.12.2023 r


Wykonanie remontu elewacji ścian od strony wschodniej i północnej wraz z ociepleniem oraz wykonanie izolacji fundamentów od strony wschodniej budynku szkoły zlokalizowanego przy ul. 3 Maja 1 w Hrubieszowie


Zapytanie ofertowe 10.06.2021r

Kosztorys - docieplenie.pdf

Klauzula RODO.pdf

formularz oferty.docx

formularz oferty.pdf

Informacja o wyborze najlepszej oferty 25.06.2021r.pdf


Wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i elektrycznej dla pomieszczeń budynku szkoły zlokalizowanej przy ul. 3 Maja 1 w Hrubieszowie


Dokumentacja_elektryczna.zip

Ogloszenie o zamowieniu.pdf

Projekt_wentylacji_ZS_nr_2_w_Hrubieszowie.zip

SIWZ.docx

Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_Formularz_ofertowy.doc

Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_Oświadczenie Wykonawcy.doc

Załącznik nr 3 do SIWZ- IPU.doc

Załącznik__nr_5_grupa_kapitałowa.doc

2019 02 13 SIWZ.pdf

projekt wentylacji mechanicznej - przedmiar.pdf

Zmiana SIWZ.doc

Informacja z otwarcia ofert 26-02-2019.pdf

Informacja o wyborze najlepszej oferty.pdf

Strona 2006-2012

Strona 2012-2023

Administrator wyznaczył na Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Palus

kontakt do IOD Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Na Zastępcę Inspektora Ochrony Danych Administrator wyznaczył Panią Agnieszkę Błaziak

kontakt do Zastępcy IOD Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgody i klauzule cz. 1

Zgody i klauzule cz. 2

Zgody i klauzule cz. 3

Zgody i klauzule cz. 4

Zgody i klauzule cz. 5

Zgody i klauzule cz. 6

Zgody i klauzule cz. 7

Zgody i klauzule cz. 8

Zgody i klauzule cz. 9

Zgody i klauzule cz. 10

Zgody i klauzule cz. 11

Zgody i klauzule cz. 12

Zgody i klauzule cz. 13

Zgody i klauzule cz. 14

Zgody i klauzule cz. 15

Zgody i klauzule cz. 16

Zgody i klauzule cz. 17

Zgody i klauzule cz. 18

Zgody. Pełny pakiet

Strona internetowa oraz Facebook

Rozpoczęcie roku szkolnego

Deklaracja dostępności

I Liceum Ogólnokształcące im. ks. Stanisława Staszica w Hrubieszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.staszic.pl/.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest niezgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb, PDF).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Arkadiusz Sala — mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 667995440.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • I Liceum Ogólnokształcące im. ks. Stanisława Staszica w Hrubieszowie,
  • 3 Maja 1, 22-500 Hrubieszów,
  • mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

I Liceum Ogólnokształcące im. ks. Stanisława Staszica w Hrubieszowie, 3 Maja 1, 22-500 Hrubieszów

Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku.

Brak szklanych drzwi i ścian.

Schody wyposażone są w poręcze.

Stopnie schodów nie są oznaczone kontrastowymi pasami.

Brak windy.

Jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Brak parkingu dla osób z niepełnosprawnościami.

Brak tyflomap.

Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.

Brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.

Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

loading...
Wycieczki
Wydarzenia
Sukcesy
Akademia Staśka
Sport
Uroczystości