Ułatwienia dostępu

        

 

JAKUB SOWA 2A- przewodniczący

ZASTĘPCY:

Rafał Tomasiak  2d

Julia Ferenc 3b

Brajan Gontarz 3e

Bartosz Brzóska 3a

Regulamin (Wkrótce)

Plan pracy (Wkrótce)

Zasady korzystania z obiadów
w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. S. Staszica w Hrubieszowie
2024/2025

1. Obiady wydawane są w formie kateringowej.

2. Z uwagi na sposób zamawiania posiłków, odpłatność za obiady za dany miesiąc należy uiścić na 5 dni roboczych przed końcem miesiąca poprzedzającego miesiąc spożywania posiłków (np. za miesiąc październik 2024 r. opłaty należy wnosić od 24 do 30 września 2024 r.):
• gotówką w księgowości szkoły (od godz. 7.40 do godz. 12.00)
• przelewem na konto
BS Izbica, numer 88 9610 0002 2009 0062 5405 0003
tytułem: Obiady miesiąc.rok, nazwisko i imię ucznia, klasa
np. Obiady 09.2024, Kowalska Janina, 2g
Uwaga : W przypadku zapłaty za obiady na konto, uczeń zostanie zapisany
dopiero w chwili wpłynięcia środków na konto szkoły.

3. Posiłki są wydawane na długiej przerwie (tj. w godz. 11.30-11.50) w sali
nr 8 przez pracowników szkoły na podstawie listy do wydania obiadu.

4. W szczególnych przypadkach, gdy uczeń nie może odebrać posiłku na długiej przerwie, obiad można odebrać do godziny 13.00 w szatni.
Po tej godzinie nieodebrane posiłki będą utylizowane.

5. Odliczenia opłat za niewykorzystane obiady mogą nastąpić jedynie w przypadku nieobecności wynoszącej co najmniej 3 dni zgłoszonej przeddzień do księgowości szkoły (tel. 84 6963660 w.31) lub w przypadku udziału ucznia w wycieczce szkolnej.

6. Odliczenie opłat zmniejsza opłatę za obiady za kolejny miesiąc lub w przypadku gdy uczeń rezygnuje z obiadów w kolejnym miesiącu, kwota zostaje wypłacona w gotówce.

7. Zwrot ewentualnej nadpłaty za obiady następuje również na koniec roku kalendarzowego oraz na ostatni dzień zajęć dydaktycznych w danym roku szkolnym.
Harmonogram opłat za obiady w 2024 r.
Za miesiąc Termin wpłaty Liczba obiadów Kwota
Wrzesień 03-06 września 16 176,00 zł
Październik 23-30 września 22 242,00 zł
Listopad 25-31 października 19 209,00 zł
Grudzień 25-29 listopada 15 165,00 zł

 

Administrator wyznaczył na Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Palus

kontakt do IOD Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Na Zastępcę Inspektora Ochrony Danych Administrator wyznaczył Panią Agnieszkę Błaziak

kontakt do Zastępcy IOD Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgody i klauzule cz. 1

Zgody i klauzule cz. 2

Zgody i klauzule cz. 3

Zgody i klauzule cz. 4

Zgody i klauzule cz. 5

Zgody i klauzule cz. 6

Zgody i klauzule cz. 7

Zgody i klauzule cz. 8

Zgody i klauzule cz. 9

Zgody i klauzule cz. 10

Zgody i klauzule cz. 11

Zgody i klauzule cz. 12

Zgody i klauzule cz. 13

Zgody i klauzule cz. 14

Zgody i klauzule cz. 15

Zgody i klauzule cz. 16

Zgody i klauzule cz. 17

Zgody i klauzule cz. 18

 


 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków od 01.01.2025 r.


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków od 01.09.2024 r.


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe


Świadczenie usługi cateringowej polegającej na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej jednodaniowych posiłków (drugie danie) w formie gorącego dania dla uczniów i pracowników szkoły


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe 08.12.2023 r


Wykonanie remontu elewacji ścian od strony wschodniej i północnej wraz z ociepleniem oraz wykonanie izolacji fundamentów od strony wschodniej budynku szkoły zlokalizowanego przy ul. 3 Maja 1 w Hrubieszowie


Zapytanie ofertowe 10.06.2021r

Kosztorys - docieplenie.pdf

Klauzula RODO.pdf

formularz oferty.docx

formularz oferty.pdf

Informacja o wyborze najlepszej oferty 25.06.2021r.pdf


Wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i elektrycznej dla pomieszczeń budynku szkoły zlokalizowanej przy ul. 3 Maja 1 w Hrubieszowie


Dokumentacja_elektryczna.zip

Ogloszenie o zamowieniu.pdf

Projekt_wentylacji_ZS_nr_2_w_Hrubieszowie.zip

SIWZ.docx

Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_Formularz_ofertowy.doc

Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_Oświadczenie Wykonawcy.doc

Załącznik nr 3 do SIWZ- IPU.doc

Załącznik__nr_5_grupa_kapitałowa.doc

2019 02 13 SIWZ.pdf

projekt wentylacji mechanicznej - przedmiar.pdf

Zmiana SIWZ.doc

Informacja z otwarcia ofert 26-02-2019.pdf

Informacja o wyborze najlepszej oferty.pdf

Strona 2006-2012

Strona 2012-2023

loading...
Akademia Staśka
Akcje SU
Wycieczki
Uroczystości
Sport
Sukcesy
Wydarzenia