Ułatwienia dostępu

        

 

Zasady korzystania z obiadów
w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. S. Staszica w Hrubieszowie
2024/2025

1. Obiady wydawane są w formie kateringowej.

2. Z uwagi na sposób zamawiania posiłków, odpłatność za obiady za dany miesiąc należy uiścić na 5 dni roboczych przed końcem miesiąca poprzedzającego miesiąc spożywania posiłków (np. za miesiąc październik 2024 r. opłaty należy wnosić od 24 do 30 września 2024 r.):
• gotówką w księgowości szkoły (od godz. 7.40 do godz. 12.00)
• przelewem na konto
BS Izbica, numer 88 9610 0002 2009 0062 5405 0003
tytułem: Obiady miesiąc.rok, nazwisko i imię ucznia, klasa
np. Obiady 09.2024, Kowalska Janina, 2g
Uwaga : W przypadku zapłaty za obiady na konto, uczeń zostanie zapisany
dopiero w chwili wpłynięcia środków na konto szkoły.

3. Posiłki są wydawane na długiej przerwie (tj. w godz. 11.30-11.50) w sali
nr 8 przez pracowników szkoły na podstawie listy do wydania obiadu.

4. W szczególnych przypadkach, gdy uczeń nie może odebrać posiłku na długiej przerwie, obiad można odebrać do godziny 13.00 w szatni.
Po tej godzinie nieodebrane posiłki będą utylizowane.

5. Odliczenia opłat za niewykorzystane obiady mogą nastąpić jedynie w przypadku nieobecności wynoszącej co najmniej 3 dni zgłoszonej przeddzień do księgowości szkoły (tel. 84 6963660 w.31) lub w przypadku udziału ucznia w wycieczce szkolnej.

6. Odliczenie opłat zmniejsza opłatę za obiady za kolejny miesiąc lub w przypadku gdy uczeń rezygnuje z obiadów w kolejnym miesiącu, kwota zostaje wypłacona w gotówce.

7. Zwrot ewentualnej nadpłaty za obiady następuje również na koniec roku kalendarzowego oraz na ostatni dzień zajęć dydaktycznych w danym roku szkolnym.


 Zapytanie ofertowe na komputery 19 sztuk


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Zapytanie ofertowe na serwer


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Zapytanie ofertowe na oprogramowanie


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków od 01.09.2025 r.


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 24.01.2025 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 13.12.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków od 01.01.2025 r.


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków od 01.09.2024 r.


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 10.05.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 19.04.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 08.03.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Zamówienie w ramach Erasmus+

Oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert 08.03.2024 r.


Opis przedmiotu zamówienia



 Usługa cateringowa polegająca na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej o godz. 11.30 jednodaniowych posiłków


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe


Świadczenie usługi cateringowej polegającej na dostarczaniu w dniach nauki szkolnej jednodaniowych posiłków (drugie danie) w formie gorącego dania dla uczniów i pracowników szkoły


Formularz oferty

Klauzula informacyjna RODO

Zapytanie ofertowe 08.12.2023 r


Wykonanie remontu elewacji ścian od strony wschodniej i północnej wraz z ociepleniem oraz wykonanie izolacji fundamentów od strony wschodniej budynku szkoły zlokalizowanego przy ul. 3 Maja 1 w Hrubieszowie


Zapytanie ofertowe 10.06.2021r

Kosztorys - docieplenie.pdf

Klauzula RODO.pdf

formularz oferty.docx

formularz oferty.pdf

Informacja o wyborze najlepszej oferty 25.06.2021r.pdf


Wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i elektrycznej dla pomieszczeń budynku szkoły zlokalizowanej przy ul. 3 Maja 1 w Hrubieszowie


Dokumentacja_elektryczna.zip

Ogloszenie o zamowieniu.pdf

Projekt_wentylacji_ZS_nr_2_w_Hrubieszowie.zip

SIWZ.docx

Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_Formularz_ofertowy.doc

Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_Oświadczenie Wykonawcy.doc

Załącznik nr 3 do SIWZ- IPU.doc

Załącznik__nr_5_grupa_kapitałowa.doc

2019 02 13 SIWZ.pdf

projekt wentylacji mechanicznej - przedmiar.pdf

Zmiana SIWZ.doc

Informacja z otwarcia ofert 26-02-2019.pdf

Informacja o wyborze najlepszej oferty.pdf

Strona 2006-2012

Strona 2012-2023

Administrator wyznaczył na Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Palus

kontakt do IOD Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Na Zastępcę Inspektora Ochrony Danych Administrator wyznaczył Panią Agnieszkę Błaziak

kontakt do Zastępcy IOD Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgody i klauzule cz. 1

Zgody i klauzule cz. 2

Zgody i klauzule cz. 3

Zgody i klauzule cz. 4

Zgody i klauzule cz. 5

Zgody i klauzule cz. 6

Zgody i klauzule cz. 7

Zgody i klauzule cz. 8

Zgody i klauzule cz. 9

Zgody i klauzule cz. 10

Zgody i klauzule cz. 11

Zgody i klauzule cz. 12

Zgody i klauzule cz. 13

Zgody i klauzule cz. 14

Zgody i klauzule cz. 15

Zgody i klauzule cz. 16

Zgody i klauzule cz. 17

Zgody i klauzule cz. 18

Zgody. Pełny pakiet

Strona internetowa oraz Facebook

Rozpoczęcie roku szkolnego

Deklaracja dostępności

I Liceum Ogólnokształcące im. ks. Stanisława Staszica w Hrubieszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.staszic.pl/.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest niezgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb, PDF).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Arkadiusz Sala — mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 667995440.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • I Liceum Ogólnokształcące im. ks. Stanisława Staszica w Hrubieszowie,
  • 3 Maja 1, 22-500 Hrubieszów,
  • mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

I Liceum Ogólnokształcące im. ks. Stanisława Staszica w Hrubieszowie, 3 Maja 1, 22-500 Hrubieszów

Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku.

Brak szklanych drzwi i ścian.

Schody wyposażone są w poręcze.

Stopnie schodów nie są oznaczone kontrastowymi pasami.

Brak windy.

Jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Brak parkingu dla osób z niepełnosprawnościami.

Brak tyflomap.

Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.

Brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.

Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

loading...
Wycieczki
Wydarzenia
Sukcesy
Akademia Staśka
Sport
Uroczystości